Pogoji poslovanja - Keramin

POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji trgovine in spletne trgovine Keramin so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S trgovino in spletno trgovino KERAMIN upravlja podjetje KERAMIN, Rožič Fredi s.p., Ciringa 2A, 2201 Zgornja Kungota.
Dolgi naziv PRS: KERAMIN-TRGOVINA IN KERAMIČARSTVO, Rožič Fredi s.p.
Naslov poslovalnice: Keramin, Tržaška 65, 2000 Maribor
Davčna: 47935537
Matična: 5454108000
Davčni zavezanec: DA

TRR:
• IBAN SI56 0417 3011 0138 262 (NOVA KBM, d.d.)
• IBAN SI56 3500 1000 0334 271 (BKS BANK AG)
Vpis v register: AJPES, izpostava Maribor, št. vpisa 316-07-04341-2018/2
Datum vpisa v poslovni register Slovenije: 06.06.1994

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje trgovine in spletne trgovine KERAMIN, pravice in obveznosti uporabnika ter urejajo poslovni odnos. Glavni namen pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med trgovino Keramin (v nadaljevanju ”prodajalec”) in končnim kupcem (v nadaljevanju ”kupec”). Vsaka fizična ali pravna oseba, ki je opravila nakup v trgovini ali spletni trgovini Keramin se šteje kot kupec.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. V času oddaje naročila za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani.

 

1. Dostopnost informacij

 

KERAMIN se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza, druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

2. Cene

 

Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru spremembe cen pri dobavitelju, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe cen.
Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

3. Načini plačila

 

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
– z nakazilom na TRR po ponudbi/predračunu**
**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
– z gotovino
– s kartico (Visa, Mastercard, Diners,…) osebno pri prodajalcu

 

4. Naročilo in nakup

 

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v trgovini KERAMIN sklenjena, ko kupec plača dogovorjeni avans, za kar prejme tudi potrdilo. Plačilo avansa se šteje kot potrditev naročila. S tem sprejme kupec navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika sprejmeta in podpišeta kupec ter ponudnik. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalce, kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila in plačila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Besedila pogodb sklenjenih tekom naročila, nakupa in izdobave kupljenih izdelkov bodo shranjena v evidenci. Vsa besedila pogodb in osebni podatki prejemnika storitve, so po njegovi zahtevi posredovana v njegovo vednost.

 

5. POMEMBNO OBVESTILO PRED IN PO NAKUPU

 

Prodajalec seznani kupca, da se lahko naročeni izdelki razlikujejo od vzorčnih modelov v barvi, odtenku in velikosti. Fazonski kosi (stopnice, obrobe, dekorji, bordure) in osnovne ploščice se lahko niansno razlikujejo po barvi, velikosti in debelini (odvisno od serije). Vsa odstopanja so znotraj zakonskih predpisov.
Pred polaganjem mora strokovno usposobljena oseba preveriti skladnost ploščic v niansi in kalibru. Prav tako je potrebno sortirati in izločiti morebitne vidne napake. Med polaganjem je potrebno mešati ploščice iz več kartonov.
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba pri prodajalcu ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih.
Prodajalec si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim izdelkom, to ne vpliva na specifikacijo samega izdelka.

 

6. Lastnosti keramičnih ploščic

 

Prodajalec predstavi kupcu bistvene lastnosti glede keramičnih ploščic, in sicer:
• Glede na prostor so notranje in zunanje keramične ploščice
• Glede na mesto vgradnje so stenske in talne ploščice
• Sestava ploščic je granitogres (gres), bela glina ali rdeča glina
• Robovi ploščic so lahko ravni (retificirani/rektificirani) ali navadni (nerektificirani)
• Površina ploščic je lahko mat, sijaj ali delni sijaj
• Dimenzija (kaliber) ploščic je nazivna, dejanski kaliber pomeni dovoljeno odstopanje od nazivne mere ploščic

Slovenski standard SIST EN 14411 je standard za keramične ploščice, ki opisuje definicije, razvrstitev, lastnosti, vrednotenje skladnosti in označevanje. Standard je istoveten evropskemu standardu EN 14411. Standard določa izraze in lastnosti za keramične ploščice najboljše komercialne kakovosti – to je 1. kakovostni razred – 1. klasa in se uporablja v vseh evropskih članicah CEN.

Standard opredeljuje, da so v procesu proizvodnje keramičnih ploščic določena odstopanja dovoljena in neizogibna, nanašajo pa se na dimenzijo ploščic, debelino, ravnino robov, pravokotnost, kakovost in ravnost površine, vpijanje tekočine, upogibna trdnost ter zlomna sila, odpornost proti obrabi (PEI), odpornost proti madežem, odpornost na temperaturne razlike, odpornost proti koncentracijam kislin in alkalij ter odpornost proti lasastim razpokam. Med dejansko in proizvodno mero keramične ploščice določa kaliber dimenzijsko odstopanje, ki je skladno s standardom.

Na pakiranju keramičnih ploščic so podatki o lastnostih izdelka: naziv proizvajalca, ime keramične ploščice, dimenzija, niansa, kaliber, količina pakiranja in število kosov v paketu, niansa, teža. Pred nakupom je kupec seznanjen z lastnostmi keramičnih ploščic, prav tako pa je njegova dolžnost, da se seznani z lastnostmi, ki jih opredeljuje standard.

 

7. Dobava izdelkov

 

Pri dobavi izdelkov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je prodajalec vezan izključno na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do prodajalca. Prodajalec preko elektronske pošte kupca obvešča o podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca – dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi razpoložljivost dobave naročenih izdelkov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve preneha veljati naročilo kupca. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobavljenih izdelkov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču. Razen v primeru, da bi jo podjetje KERAMIN ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

 

8. Količina pri naročanju keramičnih ploščic

 

Prodajalec priporoča, da meritve opravi strokovno usposobljeni delavec oz. izvajalec. S tem se prodajalec in kupec izogneta morebitnemu premajhnemu ali prevelikemu naročilu. Prodajalec ni odgovoren za naročene količine izdelkov s strani kupca. Morebitne viške keramičnih ploščic po naročilu NI možno vrniti, niti ne odkupiti.

 

9. Premajhna količina kupljenih keramičnih ploščic

 

Prodajalec preveri možnost glede dodatnega nakupa potrebne količine. V primeru dodatnega nakupa ploščic po naročilu je velika verjetnost, da bo v primerjavi s prejšnjim nakupom nastala razlika. Prodajalec ne nosi odgovornost za razliko, prav tako pa razliko in odstopanje ni možno uveljavljati kot stvarno napako. Do razlike pride zaradi proizvodnega procesa – običajno je to drug kaliber in druga niansa, na katerega prodajalec nima vpliva.

 

10. Pregled blaga pred prevzemom in odpremo

 

Ustreznost blaga se pregleda pod nadzorom pooblaščene osebe pred vsakim prevzemom ali odpremo. Pregled se opravi z namenom, da se morebitne neustreznosti ugotovi že takoj. V kolikor se ob prevzemu s strani prodajalca ali kupca opazi, da je izdelek ali paket poškodovan, da manjka vsebina ali kakršnakoli druga nepravilnost, se sproži postopek reklamacije.

 

11. Osebni prevzem blaga

 

Kupec prevzame naročene izdelke v skladišču poslovalnice: Keramin, Tržaška cesta 65, 2000 Maribor. V kolikor ni drugače dogovorjeno, se morajo naročeni izdelki prevzeti v roku 5 delovnih dni od nakupa ali od obvestila, da so izdelki pripravljeni za prevzem. V kolikor kupec naročenih izdelkov ne prevzame po preteku 5 delovnih dni od nakupa ali obvestila, je kupec dolžan prodajalcu plačati ležarnino v višini 1% od vrednosti zneska kupljenih izdelkov. Ležarnina se plača za vsak dan od 5. delovnega dneva naprej.
Prodajalec si pridržuje pravico, da blaga/izdelkov ne izroči, dokler ni v celoti poravnana vsa ležarnina, ki je nastala.

V primeru, da kupec ne prevzame blago/izdelkov v 120 dneh od nakupa ali prejetega obvestila, preneha pravica kupca za izročitev kupljenega blaga/izdelkov. Prodajalec bo ležarnino in druge stroške poravnal z vrednostjo neporavnanega blaga.

 

12. Dostava

 

Prodajalec ima omogočeno dostavo naročenih izdelkov direktno do kupca. KERAMIN opravlja dostavo v okviru lastnega prevoznega sredstva po dogovoru in v primeru, ko je vrednost opravljenega nakupa kupca nad 1000 EUR. Prevoz se opravlja le v Mariboru in njegovi bližnji okolici, v kolikor ni dogovorjeno drugače. Prodajalec ima pogodbo z več dostavnimi službami, ki opravljajo storitve prevoza. V kolikor se kupec odloči za prevoz s katerim od dostavne službe, se mu navede strošek dostave, prav tako pa prevoz/dostava z dostavno službo vključuje zavarovanje blaga.
Če kupec za prevoz poskrbi sam, mora sam poskrbeti za varnost in zavarovanje prevoza blaga/izdelkov. V tem primeru kupec sam odgovarja za prevoz, nosi riziko ter vse stroške v zvezi s prevozom.

 

13. Izdaja računa

 

Prodajalec kupcu natisne račun ali pa mu pošlje račun v .pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

V kolikor kupec želi račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe (podjetja) nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za kupce (fizične osebe).

 

14. Vračilo blaga

 

Izdelkov, dobavljenih po naročilu, ni mogoče vrniti ali zamenjati.
Možnost vračila ne velja:
– za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
– za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo blaga je mogoče le v kolikor so izpolnjeni naslednji pogoji:
• izdelki so v originalni embalaži/škatli, ta pa je nepoškodovana in čista,
• izdelki so brez znakov uporabe,
• keramične ploščice je možno vrniti le v primeru, da so bile kupljene iz zaloge in samo v primeru, da ima prodajalec še vedno isti ton na zalogi.

Za vrnjene izdelke se kupcu izstavi dobropis ali vrne denar.

 

15. Reklamacije

 

Reklamacij na že položeno keramiko, vgrajen material in opremo ne sprejemamo. Prav tako ne upoštevamo reklamacij za nestrokovno in nekvalitetno vgrajene elemente, kot so keramika, oprema in drug material. Barvna, dimenzijska in strukturna odstopanja od razstavljenih vzorcev niso stvar reklamacije. Kupec mora za naročene izdelke vedno poskrbeti, da naročene izdelke vedno vgrajuje strokovno usposobljena oseba. 
Pred vgradnjo ali montažo je potrebno izdelke pregledati. Reklamiran izdelek je potrebno vrniti nepoškodovan, čist, v originalni in nepoškodovani embalaži oz. škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že vgrajenih in montiranih izdelkih niso mogoče.
Kupec lahko blago/izdelke reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec in ponudnik izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Ob prijavi reklamacije se izpolni reklamacijski zapisnik, ki ga lahko prenesete TUKAJ.
Na reklamacijskem zapisniku se zapišejo kupčeve ugotovitve in zahtevano izbirno pravico glede rešitve reklamacije. Kupec ima pravico do izbire rešitve, njegova zahteva (zamenjava blaga, dobropis ali vračilo denarja) se zabeleži na reklamacijskem zapisniku. Reklamacijski zapisnik se izpolni v dveh izvodih, en izvod se posreduje kupcu. 
Kupec lahko prijavi reklamacijo:
– takoj ob dostavi vozniku/dostavljavcu
– izpolni reklamacijski zapisnik, ki se nahaja na spletni strani
Rok za rešitev reklamacije je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Vsako pritožbo in reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). 

 

16. Garancija

 

Blago/izdelek imajo garancijo v skladu s pogoji proizvajalca. Garancijski rok za armature, pohištvo, dodatke in je 2 leti, v kolikor ni navedeno drugače. Garancijska doba je običajno v škatli. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V tem primeru kupec kontaktira prodajalce, ki bo zagotovil ažurno informacijo in mu posredoval garancijski list.
Kupec lahko garancijo uveljavlja za izdelke, ki imajo obvezno garancijo, ki jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).
Kupec lahko zahteva, da se v roku garancije brezplačno odpravi napaka. V kolikor odprava napake ni možna v roku 30 dni od dneva, ko je pričel teči garancijski rok, lahko kupec zahteva zamenjavo nov, brezplačen izdelek ali vračilo kupnine. 

 

17. Stvarna napaka

 

Napaka je stvarna:
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
– če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka. Stvarno napako lahko kupec uveljavlja 2 leti od nakupa. Izdelek mora reklamirati v roku 60 dni od odkritja stvarne napake.
Kupec mora omogočiti prodajalcu, da pregleda izdelek. Prodajalec mora na zahtevo pisno odgovoriti kupcu najpozneje v 8 dneh po prejemu reklamacije, če je obstoj napake oziroma nepravilnost na izdelku sporna.
Kupec, ki je prodajalca pravilno obvestil o stvarni napaki, ima po odobrenem sporočilu glede stvarne napake pravico zahtevati:
– odpravo napake na izdelku,
– zamenjavo blaga z novim, brezhibnim izdelkom,
– vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,
– vračilo plačanega zneska.
Prodajalec ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, če ni bila ugotovljena napaka s strani kupca.
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke, prodajalec pa jih brezplačno nadomesti z ustreznimi. Strošek zamenjave nosi kupec sam.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.

 

18. Izvensodno reševanje sporov

 

KERAMIN skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje sporov, ki bi jih kupec lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

KERAMIN, kot ponudnik blaga/izdelkov in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Več informacij o alternativnem reševanju sporov je na voljo na spletnem naslovu: http://epc.si/pages/si/druge-oblike-resevanja-sporov/izvensodno-resevanje-potrosniskih-sporov.php

 

19. Pravila nagradnih iger

 

Organizator nagradne igre je KERAMIN. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi komisija organizatorja. Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so rezidenti Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri:
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre. V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti ali pa preko socialnih omrežij. Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug izdelek.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

 

20. Varstvo osebnih podatkov

 

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre:
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

 

21. Končne določbe

 

KERAMIN si pridružuje pravico kadarkoli spremeniti splošne pogoje poslovanja. Vsakokrat veljavni splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani https://www.keramin.si/pogoji-poslovanja/. Uporabnik mora pred oddajo posameznega naročila v salonu prebrati splošne pogoje poslovanja prebrati. S plačilom in potrdilom naročila kupec sprejme vse pogoje poslovanja s strani prodajalca.

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 1.8.2024.

Scroll to Top