Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine KERAMIN so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino KERAMIN (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje KERAMIN - SALON KERAMIKE IN SANITARNE OPREME - Rožič Fredi s.p., Ciringa 2A, 2201 Zgornja Kungota.

Dolgi naziv PRS: KERAMIN-TRGOVINA IN KERAMIČARSTVO, Rožič Fredi s.p.
Naslov: Tržaška 65, 2000 Maribor
Davčna: 47935537
Matična: 5454108000
Davčni zavezanec: DA


TRR:

  • IBAN SI56 0417 3011 0138 262 (NOVA KBM, d.d.)

  • IBAN SI56 3500 1000 0334 271 (BKS BANK AG)

Vpis v register: AJPES, izpostava Maribor, št. vpisa 316-07-04341-2018/2 

Datum vpisa v poslovni register Slovenije: 06.06.1994

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine KERAMIN, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med KERAMINom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, ki si jih lahko kupec prenese na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave, dostopne na spletni strani ponudnika.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.

Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

 

Dostopnost informacij

KERAMIN se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),

  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  8. časovno veljavnost ponudbe,

  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Oznake artiklov

Artikel z oznako "Novo" je na novo dodan artikel v ponudbo KERAMIN. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 3 mesece.

Artikel z oznako "Akcija" kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na redno ceno.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med KERAMIN in kupcem je v spletni trgovini KERAMIN sklenjena v trenutku, ko KERAMIN kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za KERAMIN kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

 

 

Izdaja računa

KERAMIN po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Načini plačila

KERAMIN omogoča naslednje načine plačila:

z nakazilom na račun KERAMINa po ponudbi/predračunu**

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

 

Cene

Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru spremembe cen pri dobavitelju, si pridržujemo pravico do spremembe cen.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo KERAMIN kupcu omogočila odstop od nakupa.

KERAMIN ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih KERAMIN v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

Pravila nagradnih iger

Organizator nagradne igre je prodajalec KERAMIN - SALON KERAMIKE IN SANITARNE OPREME - Rožič Fredi s.p., Ciringa 2A, 2201 Zgornja Kungota .

Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi komisija organizatorja.

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so rezidenti Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri:

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti ali pa preko socialnih omrežij.

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov:

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre:

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

 

Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Pri dobavi artiklov, ki jih KERAMIN nima na zalogi v lastnem skladišču, je KERAMIN izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do KERAMIN. Prek elektronske pošte KERAMIN kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči KERAMIN, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj KERAMIN ne potrdi razpoložljivost dobave naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko KERAMIN naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. KERAMIN ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih KERAMIN nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje KERAMIN ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

Naročeni artikli se lahko v barvi, odtenku in velikosti razlikujejo od vzorčnih modelov. Fazonski kosi (stopnice, obrobe, dekorji, bordure) in osnovne ploščice se lahko niansno razlikujejo po barvi, velikosti in debelini (odvisno od serije, vsa odstopanja so znotraj zakonskih predpisov). Pred polaganjem preverite skladnost ploščic v niansi in kalibru, sortiranje in vidne napake. Med polaganjem mešati ploščice iz več kartonov. Dobavni rok prične teči z dnem, ki ga določi proizvajalec blaga za navedene artikle v predračunu.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na KERAMIN ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih.

Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim izdelkom, to ne vpliva na specifikacijo samega izdelka.

KERAMIN v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem obvesti po elektronski pošti.

S potrditvijo naročila kupec samodejno sprejme navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika sprejmeta in podpišeta kupec ter ponudnik.

 

Besedila pogodb sklenjenih tekom naročila, nakupa in izdobave kupljenih izdelkov bodo shranjena v evidenci . Vsa besedila pogodb in osebni podatki prejemnika storitve, so po njegovi zahtevi posredovana v njegovo vednost. 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

 

Varovanje osebnih podatkov

KERAMIN se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

KERAMIN za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev KERAMIN: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča.

KERAMIN navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Lahko nas kontaktirate in zahtevate kopijo vaših osebnih podatkov, s katerimi razpolagamo, prav tako lahko zahtevate njihov izbris, saj imate pravico do vpogleda, popravka in izbrisa vaših osebnih podatkov.

Obdelava temelji na vaši privolitvi ali izhaja iz naslova sklenjene pogodbe.

Upravljavec vaših osebnih podatkov je podjetje KERAMIN - SALON KERAMIKE IN SANITARNE OPREME - Rožič Fredi s.p.

Čas hrambe osebnih podatkov:

  • dnevniške datoteke spletnega strežnika se hranijo 3 mesece;

  • vaši kontaktni podatki za potrebe komunikacije se obdelujejo zaključenega posla oziroma zaključene komunikacije;

  • za podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, je zakonski rok shranjevanja (računovodski ali davčni podatki…) 10 let.

Piškotki so primeren način za prenos informacij med sejami ali spletnimi mesti, brez obremenjevanja strežniških naprav z velikimi količinami shranjenih podatkov; so kratka besedila, ki jih spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. Piškotki ne predstavljaj nobene grožnje zasebnosti, saj jih je mogoče uporabljati samo za shranjevanje informacij.

 

Na strani uporabljamo obvezne, statistične ter oglaševalske piškotke.

Obvezni piškotki pripomorejo k funkcionalnosti spletne trgovine in omogočajo osnovne funkcije, brez katerih spletna stran ne more pravilno funkcionirati. V ta namen uporabljamo:

-              cart (uporablja se pri shranjevanju izdelkov v košarico)

-              eu-opt-in (uporablja se pri obvestilu za piškotke)

 

Statistični piškotki nam pomagajo razumeti kakšna je vaša interakcija s spletno trgovino, na podlagi česar lahko izboljšujemo funkcionalnost spletne trgovine in na osnovi vaših zanimanj obnavljamo našo ponudbo. Podatki, ki jih ti piškotki zbirajo so povsem anonimni. V ta namen uporabljamo: _ga, _gat, _gid, _collect.

 

Marketinški piškotki omogočajo sledenje obiskovalcem v spletu, njihov namen je prikazovanje relevantne oglaševalne vsebine. Na ta način, lahko spremljamo učinkovitost naših oglaševalnih kampanj v Facebooku, Googlu ipd. V ta namen uporabljamo: fr, NID, r/collect, tr.

 

Piškotki, ki jih uporabljajo zunanji sistemi za marketinške in statistične namene:

-              Google statistika (merjenje statistike obiska in učinkovitosti spletne trgovine)

-              Zopim chat (omogočanje klepeta z vami ter merjenje statistike)

-              Facebook pixel (povezava spletne trgovine in Facebook-a)

 

Piškotke lahko blokirate v vašem izbranem brskalniku, kar lahko vpliva na korektno prikazovanje vsebine spletne trgovine.

 

Izvensodno reševanje sporov

KERAMIN - SALON KERAMIKE IN SANITARNE OPREME - Rožič Fredi s.p. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

 

KERAMIN - SALON KERAMIKE IN SANITARNE OPREME - Rožič Fredi s.p. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

 

Več informacij o alternativnem reševanju sporov je na voljo na spletnem naslovu: http://epc.si/pages/si/druge-oblike-resevanja-sporov/izvensodno-resevanje-potrosniskih-sporov.php 

Vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa).

Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja:

- za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Obvestilo o odstopu od pogodbe si lahko prenesete TUKAJ.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Izdelkov dobavljenih po naročilu, ni mogoče vrniti ali zamenjati.

 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Reklamacije

Garancijo za izdelke in reklamacijo izdelkov ponudnik zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Ob prijavi reklamacije se izpolni reklamacijski zapisnik, ki ga lahko prenesete TUKAJ.

Na reklamacijskem zapisniku se zapišejo kupčeve ugotovitve in zahtevano izbirno pravico glede rešitve reklamacije. Kupec ima pravico do izbire rešitve, njegova zahteva (zamenjava blaga, dobropis ali vračilo denarja) se zabeleži na reklamacijskem zapisniku. Reklamacijski zapisnik se izpolni v dveh izvodih, en izvod se posreduje kupcu.

Kupec lahko prijavi reklamacijo:

- takoj ob dostavi vozniku/dostavljavcu

- izpolni reklamacijski zapisnik, ki se nahaja na spletni strani

Vsako pritožbo in reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacij na vgrajen material ne sprejemamo.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;

- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnik pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

- ali odpravo napake na izdelku;

- ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako

- ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.

Okvirni strošek dostave

Izračun dostave

 

Teža                  Strošek dostave

Do 5 kg                          2,99 EUR

Do 10kg                         4,99 EUR

Do 20kg                         7,99 EUR

Do 30kg                         9,99 EUR

Do 40kg                       10,99 EUR

Od 40kg do 200kg     30,50 EUR

Od 200kg do 500kg   36,60 EUR

Od 500kg do 800 kg  42,70 EUR

 

 

Za dostavo blaga, ki je preobčutljive narave za paketni prevoz, vam damo ponudbo za prevoz v odgovoru na vaše povpraševanje.

Prav tako vam damo ponudbo za strošek prevoza v predračun v primeru izdelkov posebne oblike/dolžine.

 

Strošek dostave velja samo znotraj Slovenije. 

Podpišite se na naše e-novičke in spremljajte naše akcije!

Delovni čas:

Vsak delovnik: 8:00 - 19:00

Sobota: 8:00 - 13:00

Nedelja in prazniki: ZAPRTO

PRAZNIČNI DELOVNI ČAS

24.12. in 31.12.: 8:00 - 12:00

Kontakt:

info@keramin.si

Telefon: +386 2 3312612;

Mobitel: +386 51 610489

Tržaška cesta 65;

2000 Maribor;

Slovenija

©2017 Keramin

Spletno stran gostuje NEOSERV

Sob.: 8.00 - 13.00
Pogoji poslovanja